hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > گلستان > گروه ساخت، کم هزینه ترین شیوه تولید مسکن در طرح نهضت ملی مسکن 

مدیرکل راه و شهرسازی گلستان تصریح کرد؛ 

گروه ساخت، کم هزینه ترین شیوه تولید مسکن در طرح نهضت ملی مسکن 

مدیرکل راه و شهرسازی گلستان با بیان اینکه روش ساخت گروهی کم هزینه ترین شیوه تولید مسکن در طرح نهضت ملی مسکن است گفت: در این شیوه تولید مسکن افراد در قالب گروه‌های دو نفره تا شش نفره برای ساخت مسکن که زمین آن از سوی دولت به آنها واگذار شده است اقدام می کنند.  

 مهدی ملک اظهار کرد: یکی از راهبرد اجرای قانون جهش تولید مسکن (نهضت ملی مسکن) ساخت مسکن برای دهک‌های متوسط با حمایت نسبی دولت است. 
وی افزود: روش گروه ساخت یکی از این روش ها است که در آن متقاضیان علاوه بر اخذ تسهیلات برای ساخت مسکن از اراضی قابل واگذاری دولت نیز بهره مند می شوند. 
مهندس ملک ادامه داد: این طرح از روش های طرح اقدام ملی مسکن است که به شکل قانونمند و با منابع و اعتبارات شفاف‌ در مجموع در 10 شهر استان اجرا می‌شود. 
وی افزود: مجموعاً 770 واحد در شهرهای کلاله، مینودشت، آزادشهر، بندرترکمن، آق قلا، مراوه تپه، گمیش تپه، خان ببین، نوکنده و بندرگز در حال اجرا است. 
رئیس شورای هماهنگی امور راه و شهرسازی گلستان همچنین تصریح کرد: بیشترین تعداد واحد در حوزه گروه ساخت با 208 واحد و با پیشرفت 26 درصدی در شهرستان آق قلا قرار دارد. 
مهندس ملک در انتها یادآور شد: در روش گروه ساخت مهم تفاهم و همراهی افراد بوده و تمام گروه ها از تسهیلات بانکی 550 میلیون تومانی هم استفاده می کنند.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد